Обяви » Хотели » Мислете като търговец съвети към хотелиерите от експерт

 PATEKI.BG
 Хотели  Хотели
Потребител: Анонимен | Вход | Регистрация
Добави обява за хотел Добави хотел
Търсене
» Начало
Търси хотел


Мислете като търговец – съвети към хотелиерите от експерт
05.08.2015 в 23:53
Ако мислите като онлайн търговец може да увеличите онлайн резервациите си.

При постоянно променящата се среда при продажбите, хотелиерите биха постъпили добре, ако мислят като онлайн търговци. Такъв е съветът на експерт по дистрибуцията, участник в Срещата на върха за стратегии по приходи в хотелиерството, проведена в края на юли във Вашингтон. На нея се събират собственици, експерти и лидери в хотелската индустрия, за да обсъдят данни, технологии и маркетингови стратегии в името на доволните клиенти и доходния бизнес.

„Трябва да започнете да продавате различно” – казва Ребека Бъкнис, вицепрезидент и шеф по продажбите в Kalibri Labs. Това значи начинът, по който представяте продукта и цената му онлайн да бъде по-умен. Обиграните клиенти в мрежата искат пакети и промоции. Те искат отстъпки и екстри към това, което купуват. И хотелиерите трябва да ги представят по начин, който внушава спешност и желание за моментална резервация.

Ребека Бъкнис дава пример с гиганта в онлайн търговията – Амазон - и посочва четири ключови неща, които този сайт прави добре.

Илюзия за намаление

Повечето продукти в сайта са със зачеркнати основни цени, за да се създаде илюзия за отстъпка. (Например компютърна игра с цена 399.99 долара, която може да закупите за 385.99 долара, т.е. спестявате 14 долара).

Сигурността от клиентските отзиви

Рейтингът на продукта (например 4 или 5 звезди) предоставя сигурност и удобство за купувача

Лекота при покупката

Кликването върху бутон „добави в количката” или „купи сега” прави процесът на закупуване лесен и безпроблемен, особено когато предпочитанията на потребителя са запазени в профила му.

Някои онлайн сайтове за резервации вече следват тенденцията, повлияна от онлайн търговеца. Експедиа е такъв пример.

Сайтът показва задраскани цени, за да създаде усещане за отстъпка. Показва колко хора са направили резервация за определен период от време и колко стаи остават на дадената цена. Рейтингът от потребители създава чувство за сигурност и качество. Опростените методи за плащане правят букинга по-прост от когато и да било преди.

„Светът се промени” – прави извод експертката. „Потребителите искат информация. Те искат да се свържат с вас. Те желаят да се свържат с вас. Вие оценявате и градите тази връзка.”


Превод и адаптация: Деяна Русева
Коментари
Няма добавени коментари
Антиспам код
Новини